Освіта дітей з обмеженими освітніми потребами організовується спільно з іншими учнями у загальноосвітній школі.
Наш заклад відкритий для навчання всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних, мовних чи інших особливостей.
В школі створюються найоптимальніші (спеціальні) умови здобуття освіти зазначеними дітям. Процес створення необхідних умов відбувається для того, щоб інклюзія дітей з особливостями життєдіяльності в системі соціальних відносин в освітньому середовищі проходив максимально ефективно, адже він є надзвичайно складним.
Наша школа має забезпечення:
- – безперешкодного доступу до приміщень першого поверху навчального закладу дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, зокрема тих, що пересуваються на візках, та дітей з вадами зору;
- – пофарбовані відповідним кольором сходи;
- – психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами;
- – психологічну підтримку педагогів;
Дуже важливо навчитися правильно висловлюватися про дітей з особливими освітніми потребами. До прикладу, замість фрази "Цей учень не може ходити" краще сказати так: "Цей учень користується ходунком і кріслом-візком".
Отже, організація і забезпечення означених умов у загальноосвітньому навчальному закладі, сприяють наданню допомоги дітям, що мають обмежені освітні потреби:
- • розвитку особистості кожної дитини з урахуванням її індивідуальних фізичних і розумових можливостей;
- • здійснення повноцінної соціальної адаптації у класі однолітків;
- • проведення корекційно-педагогічної, психологічної роботи;
- • надання моральної допомоги і підтримки батькам (законним представникам) дитини, їх консультування з питань виховання дитини у родині.
Коментарi