Освіта дітей з обмеженими освітніми потребами організовується спільно з іншими учнями у загальноосвітній школі.

Наш заклад відкритий для навчання всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних, мовних чи інших особливостей.

В школі створюються найоптимальніші (спеціальні) умови здобуття освіти зазначеними дітям. Процес створення необхідних умов відбувається для того, щоб інклюзія дітей з особливостями життєдіяльності в системі соціальних відносин в освітньому середовищі проходив максимально ефективно, адже він є надзвичайно складним.

Наша школа має забезпечення:

  • – безперешкодного доступу до приміщень першого поверху навчального закладу дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, зокрема тих, що пересуваються на візках, та дітей з вадами зору;
  • – пофарбовані відповідним кольором сходи;
  • – психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами;
  • – психологічну підтримку педагогів;

Дуже важливо навчитися правильно висловлюватися про дітей з особливими освітніми потребами. До прикладу, замість фрази "Цей учень не може ходити" краще сказати так: "Цей учень користується ходунком і кріслом-візком".

Отже, організація і забезпечення означених умов у загальноосвітньому навчальному закладі, сприяють наданню допомоги дітям, що мають обмежені освітні потреби:

  • • розвитку особистості кожної дитини з урахуванням її індивідуальних фізичних і розумових можливостей;
  • • здійснення повноцінної соціальної адаптації у класі однолітків;
  • • проведення корекційно-педагогічної, психологічної роботи;
  • • надання моральної допомоги і підтримки батькам (законним представникам) дитини, їх консультування з питань виховання дитини у родині.

При цьому, запровадження інклюзивної освіти сприятиме реалізації прав дитини на рівний доступ до освіти, визначений нормативними документами про інклюзивну освіту в Україні.

Кiлькiсть переглядiв: 639

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.